Ägg, lerumsloppet och iphone!

Ägg verkar ha blivit min nya huvudföda. Har fått dille på att bara koka, och mosa tillsammans med en klick smör och lite salt. Såå gott :P Annars har det blivit en hel del onyttig mat och godis det sista. Har känt mig sådär deppig denna veckan och då är det lätt att tröstäta lite. Idag har det dock känts mycket bättre och nu är jag nog påväg upp igen ;) Imorgon ska jag springa Lerumsloppet. Ska bli ganska kul faktiskt trots att jag mest ser det som träning inför GBG-varvet som är om två (!) veckor :) Anmälde mig till Lerumsloppet förra fredagen, lite av en impulsgrej, men ganska kul som sagt. 

För snart två veckor sedan köpte jag en iphone. Jag gillar den starkt, men det finns några nackdelar; 
1. Jag har blivit beroende av massa spel (typ rumble, wordfeud, move the box)
2. Den tar upp ALL min tid vilket har lett till att jag kommit i säng alldeles för sent på kvällarna (vilket i sig resulterat i extrem trötthet)
3. Den är av glas vilket är ganska dumt med tanke på hur klantig jag är när det gäller att hålla i mina saker.. känns som att det kan vara en tidsfråga innan skärmen är spräckt.. :S

Men jag tycker dock att fördelarna väger över och är som sagt väldigt nöjd! :)

Nu ska jag gosa med katterna innan det är dags för sängen. Måste ju vara fräsch och utvilad imorgon!


Ha en fin fredagkväll!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback