Dagens rysare!

Idag efter isträningen i mölndal åkte jag hem till pappa för att byta till sommardäck på min bil. När det var klart skulle han hjälpa mig att sätta fast en list som har lossnat på sidan av bilen och som för tillfället låg i mitt bagage. Men eftersom låset till bagaget har krånglat lite så tog pappa i lite för mycket med nyckeln som helt plötsligt givk av innuti låset!!! Och jag visste inte ens om jag hade en extranyckel!! PANIK!! Så efter en bra stunds letande och velande hittade vi en nyckel som vi först trodde hörde till en gammal. Men vi insåg tillslut att den kanske ändå hörde till min bil för den fungerade faktiskt både i dörrarna och i tändningslåset. PUH!!! Skönt. Både jag och pappa var rejält uppstressade där ett tag.. tur att det löste sig!

Nu på kvällen har jag varit i Gilead och sedan fikat på Le pain francais i Olskroken. Mysigt avslut på helgen. Och just det.. igår köpte jag en iphone så nu är jag lika nördig som alla andra ;) Men det är faktiskt sjukt kul!!

Nu ska jag sova! God natt!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback