Fullt upp, men äntligen lite ledigt!

Den sista tiden har verkligen varit hektisk. Rolig, men hektisk.
De senaste veckorna har jag jobbat, tränat, tränat och tränat.. och jobbat. 

I onsdags var vi med på en showtävling i Frölundaborg som vi faktiskt kom tvåa på. Vi åkte till låten "I'm sexy and I know it" och det blev riktigt spexigt och roligt. 

I helgen åkte jag, Nikolina och Sabina till Växjö för att tävla. Det blev verkligen en härlig avslutning på tävlingssäsongen då jag åkte två näst intill felfria program och vann :) Helgens roligaste händelse var ju dock att jag lyckades åka till Växjö med en sko av varje sort då jag lite halvstressad skulle ta på mig och gå till bilen. Jag har ju två nästan likadana skor så jag lyckades ju självklart ta en av varje som jag fick gå runt med i Växjö. men men, ingen större skada skedd, utan mest en massa goa skratt ;) 

Nu är jag lite ledig från träningen i två veckor och dessutom är jag snart ledig fyra dagar i streck från jobbet då det är påskhelg :) Ska bli såå skönt!

Nu ska jag snart sova för imorgon börjar jag 06.00.. hej och hå!! Ska dessutom vara påskkärring på jobbet imorgon ;)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback