Glad påsk!!!

Påskafton har hittills varit riktigt lugnt. Jag och syrran vaknade, åt frukost och åkte sedan ner till affären och handlade. När vi kom hem satte hon sig och pluggade medan jag har repat sång, facebookat och letat musik till mitt nya kortprogram. Jag hittar inget bra vilket är frustrerande, men det är bara att fortsätta leta. Har ni några förslag på bra instrumental musik så shoot!! :) 

Sedan lagade vi (eller mest jag) mat. Kassler, potatisgratäng, kokt ägg och köttbullar. Påskmat :) Ikväll ska jag på påskmiddag hos Felicia och det ska bli mysigt. 

idag har det varit fint väder, men kallt. Imorse låg det massa snö ute men den har smällt bort under dagen. Här kommer en påskbild på mig från i onsdags när vi hade påskfest på jobbet:



Ha en skön påskafton!!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback