Helg igen..

Så har man jobbat en arbetsvecka till.. måndag var ju röd dag så denna veckan blev ju lite kort vilket var väldigt skönt. Det har dessutom varit lite färre barn än vanligt så jag ska inte klaga på veckan. Förutom jobb har jag även hunnit med att träna lite. Var ute och sprang 6,7 km i onsdags efter jobbet. det regnade men jag var ganska nöjd ändå. På kvällen gick jag och Anna en långpromenad men då fick jag förfärligt ont i knät vilket kändes som ett stort nederlag med tanke på att gbg-varvet är om en månad. inte bli skadad nu?!! Detta känns dock bättre nu och jag hoppas på att kunna gå ut och springa i helgen. 

Igår hade vi isträning i mölndal. Första för årets eftersäsong. Det gick riktigt dåligt, men det beror mest på att jag har sprillans nya skridskor. Men det känns ändå som att jag kommer kunna åka in dem relativt snabbt. På hemvägen startade vi årets tradition med att köra in på mc-driven och köpa mc-flurry på vägen hem. Nice! 

Idag har jag träffat goa Magdalena. Vi tjötade, käkade thaimat, tittade på let's dance, åt massa glass och SKRATTADE!! :D

Imorgon väntar sovmorgon, lunch med Karin, och mys med Hanna. Och så kanske jag köper en I-phone.. om jag hittar något bra erbjudande på att förlänga mitt abonnemang (eller byta). Min mobil har nämligen gått sönder såhär exakt två år efter att jag köpte den (med andra ord två år av bindningstid som nu har gått ut!) Lite lägligt ändå eftersom jag länge velat ha en I-phone :)

Nä, nu är det nog dags att sooova!! God natt! 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback