Påskledigt!!

Så skönt att vara ledig i fyra dagar! Idag har jag inte gjort så mycket, Varit ute och sprungit, städat och slappat. Rätt skön dag ändå, fast jag blir ju lite rastlös när jag inte har så mycket inplanerat. 

Imorgon är det påskafton och då ska jag ta det lugnt på dagen och sedan ska jag på middag hos min kära vän felicia på kvällen. Ska bli mysigt att få träffa henne igen. det blir ju tyvärr inte så ofta eftersom hon bor i Stockholm. På söndag ska jag på dagstur till Halmstad med goa vänner så det ska blir kul det med. 

Har även lagt in lite bilder på datorn från den senaste tiden så här kommer ett litet smakprov från det: 


Showtävling i Frölundaborg:



Prisutdelning i Växjö:


Ha det fint och Glad påsk!

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback