Back to reality

Nu har allvaret börjat igen.. igår började jag jobba igen efter  en härlig semester. Igår kändes det helt okej, men imorse när jag vaknade kändes det riktigt pissigt. Det var då jag insåg att semestern faktiskt är slut :( 

Idag efter jobbet åkte jag till Byggmax och Rusta och köpte lite grejer som jag behöver när jag ska spackla, slipa och måla om i nya placet. Hittade det mesta jag behövde och började sätta maskeringstejp på listerna redan ikväll. Känner viss stress inför flytten, men jag får ta det som det kommer. Kan inte göra så mycket annat. 

Ikväll var åkte jag till Härlanda tjärn och tog ett kvällsdopp med goa vänner. Det var 21 grader i vattnet så det var faktiskt riktigt okej. Lite kallt i luften bara, men det är fortfarande sommar!! :)

Nu är det dags för sängen. imorgon ska jag upp 05.00.. USCH!!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback