Buskul

Igår var jag hemma hos Anna med familj. Hon har tre underbara döttrar (två, fem och sju år gamla) och hon passade dessutom en liten femårig kille så huset var fullt av barn. Jag som bara älskar barn hade ju förstås hur kul som helst. Vi lekte, busade, badade, spelade spel och tittade på film. Sedan var det förstås härligt att få hänga med Anna som jag precis lärt känna och som är världens goaste. 

Idag när jag vaknade kändes det lite tomt och det påminner mig om hur gärna jag vill ha en egen familj och egna barn att busa med. Längtar och hoppas verkligen att den dagen kommer för mig också. Gärna snart. 

Idag är planen att äta lunch med ett gäng från kyrkan kl 14 i Johanneberg. Och klockan 18 är det möte i Gilead. 

Ska även försöka klippa färdigt min nya tävlingsmusik inför säsongens kortprogram. Känner viss panik över att hinna klart eftersom jag inte ens bestämt mig för vilken musik jag vill ha!! 

Hoppas ni får en fin söndag! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback