Flytten..

Jahopp.. då har man flyttat då. Sitter nu i ett stort kaos och det lär dröja ett bra tag innan jag kommer iordning. Saknar redan min gamla lägenhet, men hoppas att detta ska föra något gott med sig. Jag kommer i alla fall kunna spara massa pengar vilket är huvudanledningen till att jag flyttar. I fredags, alltså dagen före flytten fick jag jätteont i ryggen. Ryggvärken kunde ju inte kommit mer olägligt.. men vad gör man. Kan ju inte bara stå och titta på när alla andra flyttar mina saker så jag var ju liksom tvungen att bära lite. Lät dock bli de tyngsta sakerna. Fick hjälp av goa vänner och fick även låna en släpkärra, vilken jag själv körde! Lite stolt är jag allt, inte för att det var så svårt, men ändå..

Imorse när jag vaknade kändes ryggen lite bättre, vilket är bra eftersom jag verkligen måste träna. Måste ju komma i form inför tävlingen som är om tre veckor!

Nu ska jag äta lite frukost, sedan blir det städ, städ stääd!!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback