Försöker suga ut det sista av semestern..

Några dagar kvar på semestern och fullbokad fram till dess.. Känns ganska bra faktiskt. Imorgon blir det Liseberg hela dagen med sköna människor och i helgen blir det läger med Gilead Connect. Känns som ett bra avslut på en fin semester. På måndag klockan 06.00 börjar allvaret igen. Att börja jobba igen känns både och. Det ska bli kul att träffa alla goa barn och kollegor, men det ska inte bli kul att behöva gå upp tidigt varje morgon och inte kunna bestämma själv hur dagen ska se ut. 

Idag har jag rivit färigt tapeterna i hallen och trappan i huset där jag ska flytta in. Känns skönt för nu kan jag snart måla och tapetsera om vilket är lite roligare än att riva tapeter. 

Nu måste jag däremot sova så jag orkar med morgondagen.. balder, atmosfear, jukebox.. you name it.. imorgon ska det bli åka av!! :)

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback