Härlig helg som gick väldigt fort!

Som vanligt går helgen för fort.. men denna helgen har varit riktigt bra. I fredags efter jobbet åkte jag in till stan för att gå på bio. Snabba cash 2 med ett gott gäng från Gilead. Filmen var väl sådär, lite mycket dödande.. men jag bara älskar att hänga med alla goa människor. I lördags hjälpte Anna mig att slipa och spackla i mitt nya place.. nu är det inte långt kvar tills jag flyttar så det är bra om det blir färdigt.. det tar lite tid, men det ska nog gå! 

Idag har jag varit i Gilead kl 11. Sedan drog vi iväg och käkade thaimat ett gäng och efter det åkte vi till Härlanda tjärn och la oss och solade innan det var dags att åka tillbaka till Gilead för möte nr. 2. Jag har verkligen njutit av denna dagen fastän jag känner att jag kanske egentligen borde varit hemma och packat, eller slipat eller något annat nyttigt inför flytten. Men för att orka veckan som kommer kände jag att jag behövde en vilodag! 

Imorgon är det jobb och träning och packning som gäller.. och så kommer väl ungefär varje dag denna veckan att se ut. Jag hoppas bara att jag får tillräckligt med sömn!! 

Nu ska jag iallafall sova! God natt!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback