Kanske sista dagen vid havet??

Hoppas dock inte det, men man vet ju aldrig med tanke på att sommaren har varit den sämsta på typ hundra år. Idag efter jobbet åkte jag och Anna i alla fall ut till Hovåsbadet och solade och badade. Det var verkligen hur gött som helst och jag kände bara att jag ville stanna tiden!! Ååh vad jag inte vill att det ska bli höst, mörkt, grått, kallt och stressig vardag igen.

Har en hel del på gång just nu, framförallt är det flytten som hägrar. Har kvar lägenheten i två veckor till men känner viss stress inför flytten, dels eftersom det nya stället inte är iordninggjort, men också eftersom jag har så mycket annat att göra att jag knappt vet hur jag ska hinna med allt.

Dessutom har jag börjat jobba igen denna veckan och varje höst när vi startar upp efter sommaren är det alltid massa möten och extra planeringar och massor att göra, så jag känner även en del stress därifrån. 

Utöver detta har jag min konståkning som jag fortfarande tar på allvar även om jag inte satsar lika hårt längre. Snart drar tävlingssäsongen igång och jag har inte något kortprogram eller någon tävlingsklänning vilket jag också måste fixa väldigt snart. Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar och veckan fler dagar!!

Tur att jag har vänner som hjälper mig med diverse olika saker och som stöttar mig när jag inte orkar allt själv. Tack!

Nu ska jag sova så jag orkar åka till jobbet imorgon bitti.. hade nästan glömt hur jobbigt det är att gå upp tidigt på mornarna!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback