Alla hjärtans dag

Helgen gick åt till tävling i Värnamo. Korta gick jättebra och långa mindre bra.. men en andraplats och sammanlagt 76,43 poäng är ju ändå okej.. 

Idag är det alla hjärtans dag och jag är lite bitter som vanligt.. haha, nej men det känns ju segt att man fortfarande är singel liksom. Men men, möttes av världens gulligaste alla hjärtans dag kort som hängde på min plats imorse när jag kom till jobbet. Från en femårig kille och han hade t.om. skrivit på kortet själv. Det värmer lite i hjärtat i alla fall :) 

efter jobbet var jag och tränade och träningen  gick helt okej, bra dubbel axel och några riktigt bra försök på trippel salcow :) Nu sitter jag i soffan och käkar choklad.. lite får man väl tröstäta en sådan här dag??

Vill iallafall sända lite kärlek till alla mina underbara vänner! Utan er vore jag INGENTING!!! 

Kärlek! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback