Sådär likgiltig igen...

Alltså just nu känner jag inte för att göra någonting. Känner mig likgiltig inför det mesta och är verkligen less på allting. Jobbet känns tråkigt, träningarna känns tråkiga, hela tillvaron känns tråkig. Har egentligen inte så mycket att klaga över, men jag har liksom ingen längtan efter något och är inte sugen på någonting. "Det spelar ingen roll" brukar jag säga ibland när folk frågar bara för att slippa argumentera, men just nu känner jag verkligen att "Det spelar ingen roll". Ingenting spelar roll och jag orkar eller vill inte ens bry mig. Jag är inte speciellt deppig över det, men känner mig inte direkt glad heller. Bara sådär mittemellan och ganska uttråkad. 

Ska gå och lägga mig och sova och hoppas på att vakna imorgon med lite mer livsenergi!

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Känner igen känslan!

För mej är det enda som hjälper att efter mycket om och men göra något nytt som ger lite energi, våga säga ja till något jag aldrig tidigare gjort eller boka en resa eller så. Då tycker jag att likgiltigheten börjar lätta lite.



Vore kul att pratas vid någon dag!

Kram

2012-03-06 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback