Ett försök att ignorera

Det värsta jag vet är nog att vara sjuk. Så jag försöker ignorera det så gott det går och köra på med mitt liv som vanligt. Igår var jag dock tvungen att vara hemma från jobbet en dag för att återhämta mig en aning. Idag mådde jag lite bättre och gick därför till jobbet igen. Men näsan är täppt och det är lite jobbigare än vanligt att andas. Dessutom har jag fått såndär ful nare precis under näsan pg.a. att jag går och snyter mig precis hela tiden! fult. 

Till helgen är det tävling och det är också en av anledningarna till att jag inte kan vara sjuk just nu. Men jag tänker tävla så länge jag inte mår sämre än såhär.. Kan kanske inte räkna med ett kanonåk dock. 

Nu ska jag mysa med choklad i soffan. Det är jag värd.. tror jag, eller vill jag i alla fall tro.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback