Nyårshelgen..

.. kunde knappt varit bättre!
I fredags efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Hanna. Lite shopping och mys blev det innan vi drog till Gileads nyårskonferens för möte och Talkshow. Sedan åkte vi hem till mig och Hanna sov över hos mig. Mys! På lördagen tog vi lite sovmorgon och sedan åkte vi in till Gilead för seminarie. Sedan åkte vi till Johannas salong för att göra oss lite fina inför kvällen. Sedan tillbaka till Gilead för nyårssupé vilken följdes av möte och sist men inte minst party på dansgolvet. Sedan åkte vi hem till Hanna och sov där för att även på söndagen åka till Gilead på möte. Sedan hann jag hem en timme ungefär innan jag åkte tillbaka till Hanna för att käka tacos med ett härligt gäng och tillslut avsluta kvällen inne i stan på bio. Vi såg Tintint, den var bra :) När jag sedan kom hem var jag helt slut..

Men...Jag är så nöjd med helgen och har verkligen haft det helt underbart. Jag gillar mina vänner, och jag gillar att jag lärt känna en del nya vänner under helgen också! :)

Några bilder:




Gott nytt åår!! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback