Positiva tankar och balans i livet

Har försökt tänka mer positivt sedan nyår men det går inge bra. Någon som har något bra tips som faktiskt funkar?? Denna veckan har varit superstressigt vilket gjort att jag känner mig helt utmattad just nu. Vill bara sova! Men det kan man göra när man dör.. eller hur? I helgen har jag inte så mycket inbokat. Ska bli rätt skönt att ta det lite lugnt faktiskt. Men helgen kommer väl vara förbi fort som bara den och så kommer en ny arbetsvecka att sätta fart.

Jag har funderat väldigt mycket. igen. Det där med förändringar, jag vill förändra mitt liv på något sätt. Men än så länge har jag inte hittat något sätt som lockar mig och då orkar jag liksom inte ta tag i det. Och det finns många delar med mitt liv som jag faktiskt tycker om. Som t.ex. min träning och frågan är då hur man kan förändra sitt liv utan att ta bort träningen som ändå tar så mycket av min tid. Byta jobb är ju kanske ett alternativ, men är inte direkt sugen på det heller. Jag är nog lite som en berg och dalbana. Ena dagen känner jag mig på topp och andra dagen vill jag bara dra täcket över huvudet. Hur ska man hitta balans??

Nu ska jag iaf. dricka varm choklad och sedan blir det träning.. Fast jag är dötrött!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback