Sjuk.. typ

Denna veckan har jag varit sådär halvsjuk. Inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma från jobbet, men tillräckligt sjuk för att inte kunna träna. Det är så frustrerande, hade hellre varit riktigt sjuk några dagar och sedan vetat att det gick åt rätt håll, men nu undrar jag när det ska bli bättre? Har ont i halsen, ont i huvudet, lite snuva och ibland på natten t.om. frossa och feberkänslor, men är som sagt ändå tillräckligt pigg för att orka gå till jobbet.

Äntligen har det kommit lite snö. För mig som jobbar på förskola tycker jag att det är jättebra. Barnen älskar snö och glada barn ger glada fröknar :) Dessutom blir det ljusare och finare ute och det gillar jag. Idag passar jag på att frosta ur frysen eftersom det är snö ute och då kan man passa på att ställa ut maten i snön medan man håller på. 

Ikväll blir det lita kalas för Felicia som fyller 25 imorgon och sedan är helgen slut för denna gången. Jag hoppas att jag får vara frisk nästa vecka för jag hatar verkligen att känna mig såhär.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback