Det där med löften..

jag skulle ju bli bättre påatt uppdatera här.. egentligen gillar jag att blogga men det har kommit så mycket annat såsom twitter, instagram och självklart facebook som tar upp min datatid ;) haha. Nämen skämt åsido, jag ska inte lova att bli bättre på att blogga, men jag kommer i allafall uppdatera då och då, så ni som läser.. fortsätt gärna med det :)
Idag har jag varit i Mellerud! En liten håla som inte ligger i småland (vilket helena trodde) Nä.. Dalsland mina vänner. Vi åkte upp för att hjälpa en kyrka med deras församlingsfest kan man säga. Riktigt rolig och jag har typ stått i fiskedammen hela dagen och pratat med mängder av söta små barn. Anna som vi åkte upp med är en härlig trebarnsmamma med tre underbara döttrar. Jag känner henne inte så väl ännu, men jag hoppas verkligen på att jag ska få lära känna henne bättre. Vi bodde i allafall i hennes pappas stora fina hus ute på landet och hade väldigt roligt tillsammans. (vi som i jag, Helena och Joel). 

Annars kan jag mest berätta att jag har en vecka kvar till semester vilket känns underbart skönt. Den 24 juli åker jag och Hanna till grekland! ska bli fint! Innan dess ska jag riva tapeter, träna en del och änven försöka träffa massa vänner. Ser fram emot min semester!

Det känns som att jag håller på att hitta mig själv.. har liksom flytt från min verklighet ett tag men är äntligen påväg tillbaka. Bättre sent än aldrig heter det ju..

och just det.. idag fyller mina älsklingar 7 år! grattis Elvis och Costello!



Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback