Lovely sunday!

Idag är det söndag. Jag har börjat gilla söndagar mer och mer trots att man ibland kan känna visst söndagsångest när man vet att det snart börjar en ny arbetsvecka. En av det största anledningarna till att jag börjat gilla söndagar mer är Gilead connect church i Göteborg. Jag har under hela mitt liv varit kristen lite till och från. Inte riktigt hängivit mig åt kyrkan men ändå aldrig släppt taget om den. Nu har jag äntligen hittat en kyrka dit jag längtar varje söndag. Dit jag kan gå och vara precis som jag vill och möta helt fantastiska människor. Dit jag kan gå och utvecklas i min relation med gud för det är precis det som allting handlar om (det har jag på något sätt alltid vetat fast äntligen förstått). Gilead connect church får mig att må bra helt enkelt! 

Nu på sommaren är det endast möten klockan 18.00 så att man ska kunna hänga på stranden på dagen om man vill (i det underbara svenska sommarvädret). Och ikväll är det dessutom BBQ-party på gården utanför klockan 17.00. Ska bli nice! 

Nu ska jag käka lite frukost så får vi se vad jag gör av resten av dagen!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback