Måste säga att semestern börjat bra!!

Onsdag och min tredje semesterdag har redan passerat! Men hittills har semestern varit riktigt bra :) i måndags träffade jag Felicia, igår träffade jag Hanna och Emma och idag har jag träffat Johanna för att avsluta dagen med en riktigt trevlig grillkväll i Askim :) i allt detta har jag även börjat riva tapeter i mitt nya place och det går framåt måste jag säga.. Har inte så mycket planer för resten av veckan vilket är riktigt skönt! Hoppas bara på bättre väder! Fast jag har gått i shorts två dagar i rad ändå.. Det är ju sommar! Var dock lite kallt nu när jag åkte hem och det bara var 13 grader ute.. Men men, om en vecka är jag i Grekland :)
Nu ska jag sova! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback