Min helg!

Semestern har börjat riktigt bra! I fredags var det lite after work på ett ställe som hette yaki-da tillsammans med Felicia och Helena. Vi sattg vid baren och tjötade och hade en riktigt go kväll! Igår var jag ute på hönö och träffade massa goa människor. Vi solade och jag tog årets första dopp. På kvällen var vi på tältmöte för att sedan avsluta med fika på Nimbus. Härlig dag minst sagt! 
Idag tog jag sovmorgon för att sedan gå ut och springa. Efter löprundan åkte jag hem till mitt nya place och började riva tapeter. Det kommer ta tiid!! Sedan åkte jag och pappa upp till Alingsås för att hämta en bokhylla som jag fått av Magdalena. 
Kvällen avslutades i Gilead där jag och Andrea hade hand om alla kids och bakade cchokladbollar. mysigt var det fast jag var lite ledsen för att jag missade Marcus Olsons predikan. Men men.. det går fler tåg ;) Imorgon har jag inga planer!! Såå skönt att bara se vart dagen för mig :) Ska väl kanske riva lite tapeter då!

Nu ska jag äta kvällsmat och titta på film och vara uppe hur sent jag vill! S E M E S T E R!!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback