Nu är den här!!

Äntligen har jag min efterlängtade semester! Den sista veckan innan semestern brukar vara rätt segt, men denna veckan har varit näst intill olidlig. Tiden har gått så fruktansvärt långsamt att jag bara vill spy på det. Det beror inte på att jag inte gillar mitt jobb utan mest på att jag varit så inställd på att få vara ledig!

Jag började min semester med en tvåtimmars tupplur på soffan. Var helt slut när jag kom hem idag. Ikväll blir det troligtvis lite AW med goa vänner, men man hade ju hoppats på lite bättre väder.. Om två veckor befinner jag mig dock på Zakynthos i Grekland tillsammans med goa Hanna. Där lär jag väl få min garanterade sol! Ska bli fint :)
Annars har jag inte så mycket inplanerat på min semester. Ska väl försöka riva lite tapeter och måla om i nya placet där jag flyttar in i september, men annars ska jag försöka njuta av min ledighet så mycket det bara går!!

Nu är det dags för lite mat! Tjohoo!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback