Time for some running in the rain!

Sitter i soffan och försöker komma på alla möjliga ursäkter för att slippa gå ut och springa. Snart går det inte längre. Der regnar, men jag kan inte låta det hindra mig! Har i alla fall bytt om till löpartightsen ;) Denna veckan har hittills varit rätt seg. Det är min sista vecka innan semestern och jag längtar så otroligt mycket till lite ledighet! Tre dagar kvar nu..

Igår var jag och Hanna ute vid havet en sväng, men vi hann bara vara där i typ en halvtimme innan regnet kom så vi åkte hem till henne och tittade på film istället. Idag efter jobbet tog jag och Rååse en sväng till Allum. Hon shoppade, inte jag! 

Eftersom jag inte har någon konståkningsträning att ägna mig åt på kvällarna har jag ganska mycket tid över. Det innebär dels att jag hinner träffa alla mina goa vänner, men det innebär också ganska mycket ensamtid och mycket tid att tänka. Jag är en tänkare. Det har jag insett för längesedan, men jag hopppas att jag en dag kan fylla mina tankar med positiva tankar istället för så himla mycket negativa. 

Har sagt det många gånger, men det tål att upprepas. Mina vänner är det bästa jag har! Jag är så otroligt glad och tacksam över alla mina goa vänner som orkar med mig när jag inte orkar med mig själv. 

Nää.. om man skulle ta tag i den där löprundan nu kanske?!

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

so honest :)

2012-12-08 @ 06:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback