Det är hål i alla mina strumpor..

.. kanske inte så himla intressant information för er men sjukt jobbigt för mig på morgonen när jag är stressad och  trött och bara vill hitta något att ta på mig snabbt! Måste verkligen iväg på en liten shoppingrunda för att uppdatera min basgarderob. Strumpor, underkläder, fingervantar (till träningen) och långa linnen :)

För övrigt har jag mått så himla konstigt det sista. Yr, lite illamående och svag utan att veta vaför. Och vid några tillfällen har jag t.om. kännt mig svimfärdig. Om detta fortsätter får jag nog gå till läkarn och ta lite prover så att jag inte har brist på något viktigt ämne eller så. Ska bara hitta en lucka i mitt schema!

Idag har jag jobbat och sedan tränat i tre timmar. Träningen gick ganska bra trots att jag kände mig lite dizzy.. Nu ska jag ta mig en go dusch och sedan blir det en kopp varm choklad i soffan innan innan det är dags att sova. 

Take care! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback