Jag vägrar!!!

Känner att förkylningen smyger sig på.. lite ont i halsen och snuva. Men jag vägrar att bli sjuk nu.. våren är på väg och jag har massa saker att göra så jag hinner helt enkelt inte. 

Har ändå varit och tränat idag och det gick ganska bra. Min trippel salcow var bra igen och min dubbel axel också. Jag har min sista tävling den 31mars-1april i Växjö och det hade varit så roligt att avsluta säsongen med två felfria program och höga poäng :)

Nu tänkte jag städa och tvätta här hemma för det behövs verkligen (som vanligt). Det är bara så sjukt segt att komma igång. Hittar massa ursäkter för vad jag "behöver" göra istället.. :/ Men det blir ju aldrig bättre ju mer man skjuter på det, så nu kör vi!

Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback