Spring..

.. i två bemärkelser. För det första är det vår ute nu (alltså spring på engelska) och det är verkligen helt fantastiskt. För det andra har jag en liten röst i huvudet som viskar "spring" till mig så fort jag har en ledig stund. Ska ju, som sagt, sprigna GBG-varvet och det krävs ju lite träning framförallt om man vill ha en hyfsad tid. 

denna veckan har hittills gått fort. I måndags var det studiedag och vi var på en jättebra föreläsning som handlade om barns inflytande i förskolan. Igår och idag har jag jobbat och vi har varit ute hela dagarna. Barnen är glada eftersom vi äntligen kan ha framme cyklar, twistband, bandyklubbor och diverse andra typiska vårleksaker. För min del är jag mest glad för att jag slipper ha på mig så mycket tjocka kläder och äntligen kan använda lite våriga och tunnare kläder :)

Nu ska jag dra till ishallen och träna. Det är inte så lång tid kvar av säsongen och av någon konstig anledning brukar det alltid gå som bäst då. Idag tänkte jag ge järnet på träningen!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback