Ut med negativa tankar och in med solsken!!!

Igår kändes dagen riktigt pissig. Jag kände mig ledsen, arg och frustrerad över diverse händelser. Imorse vaknade jag klockan 06.00 (DET ÄR LÖRDAG!!!) och kunde inte somna om. Skulle dock träna klockan 08.00 så det gjorde inte så mycket. Gick upp och tog en lugn morgon hemma innan jag stack iväg till ishallen. Vi hade ingen tränare idag så det blev självträning. Jag åkte långa vilket gick ganska dåligt, men avslutade träningen med några bra försök på trippel salcow. På lördagar brukar vi även ha fysträning, men utan tränare blev det inget och jag bestämde mig istället för att gå ut och springa 5 km när jag kom hem. Solen sken men det blåste lite kyligt. Eftersom jag anmält mig till Göteborgsvarvet finns det inga ursäkter för att inte gå ut och springa när vädret är okej och jag känner mig hyfsat pigg i benen. Det gick rätt bra och jag orkade bättre än jag hade trott :)

Träning kan verkligen vara ett bra sätt att avreagera sig lite när livet stormar och det brukar hjälpa ganska bra för mig.. ibland iaf.. Idag verkar det ha hjälpt för jag känner mig på bra humör. Om ett tag ska jag hem till mina föräldrar och fira mamma som fyller 50 på måndag. Jag hoppas att hon kommer bli superglad för vår present som är en stor överraskning :) Ikväll ska jag träffa goaste Hanna som fyller 26 idag! stort grattis till henne <3

Det känns som att dagen blir bra, den har i alla fall börjat så, och dessutom är det sol ute!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback