Längesedan..

Ja, det var allt ett tag sedan jag skrev något här.. Har verkligen haft fullt upp (som vanligt). Maj månad gick hur fort som helst! Och nu har jag redan hunnit fylla 27!! Jag firade min födelsedag med mina vänner i lördags. Lite mat och tårta och härligt tjöt. Tack vänner!! <3 Min födelsedag var fantastisk. Jag var i Gilead på förmiddagen och sedan åkte jag, Johanna, Linda och Krille och åt kinamat i stan. Sedan drog vi ut till Långared och klappade lammungar och åt tårta. Udda, men rolig dag ;)

Den sista veckan har det dessutom varit fullt upp med studentuppvaktningar. I fredags var det min älskade lillebrors tur, och även min kusin Linneas (som jag dessvärre inte hann gå på). Igår tog min andra kusin Benjamin studenten och därefter åkte jag hem till Linnea B för att fira henne. Studentuppvaktningar är så trevligt. God mat och trevliga samtal.. (herregud vad vuxet det där lät..). Det sjuka är att tiden går så fort.. min bror kommer alltid vara min lilla gulleplutt fast han är längre än mig och numera stiger in i vuxenlivet ;). 

Idag är det Sveriges nationaldag och jag är ledig från jobbet. Skönt! Har inga planer än, men får väl se om det dyker upp något. Behöver städa (igen). Känns som att man inte gör något annat än städar hela tiden!! Men med två gosiga katter behövs det ofta!

Ha en bra dag alla!! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback