Ont lite här och där..

Men jag antar att det hör konståkning till lite grann.. Idag på träningen lyckades jag med de mest konstiga sakerna. Liten sträckning i ljumsken, konstigt fall som resulterade i smärta i hälsenan, och tillsist samlade jag på mig ett litet blåmärke på knät. Men vad gör det när man älskar sporten (för det mesta iaf). Om några timmar blir det att åka tillbaka till ishallen för ännu mer träning. Nästa helg är det ju tävling igen och då hoppas jag på att vara i form!

När det gäller min lägenhet så håller jag på att komma iordning.. köket är riktigt fint nu och jag börjar få upp lite saker på väggarna. Vardagsrummet är fortfarande kaos dock!

Kommer ju bli lite lättare när syrran flyttar och alla hennes grejer försvinner också! :)

Ska äta lite nu!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback