Det bästa ligger framför

Idag i kyrkan var det mycket fokus på det nya året. Att 2015 ska bli ett fantastiskt år och att det bästa ligger framför. Jag vill så gärna tro att det är sant och jag försöker att bara försöka slappna av och ha tålamod om att mitt liv en vacker dag kommer blomma ut och att jag kommer få vara lycklig! Det är dock svårare än vad det låter. Dipparna fortsätter komma och tvivlen finns där hela tiden och liksom påminner mig om allt jag kämpar med. Varför ska det vara så svårt? Vad gör jag för fel? Hur lång tid kommer det ta innan jag ska få må bra? Kommer jag någonsin få mina största böner och drömmar besvarade?

Jag fortsätter kämpa och varje dag är en kamp. Men jag har ännu inte tappat hoppet helt om att min framtid kommer att bli ljus. Att det bästa ligger framför och att jag en dag kommer att må bra och vara starkare än någonsin. Vågar inte tro att det kommer hända så snart som inom ett år, med risk för att bli besviken, men jag hoppas och ber innerligt om att 2015 ska bli mitt år!

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback