Kämpa på!!

Den senaste veckan har jag läst om två olika personer som tagit livet av sig. Som inte orkat leva mer. Det är så sorgligt och så tragiskt samtidigt som jag på ett sätt kan förstå dem. När livet blir för övermäktigt och man inte orkar mer så ser man kanske ingen annan utväg. Varje gång något sådant händer tänker jag att "det kunde lika gärna varit jag". Jag har velat ge upp så många gånger men jag har varit för feg för att verkligen göra det. Och det är jag otroligt tacksam över idag. 

Jag lever. Även om jag har dagar som verkligen är piss så lever jag. Och man klarar mer än vad man tror. Jag har bestämt mig för att ta mig igenom detta och jag kan inte släppa tanken på att mitt liv en dag kommer att bli bra. Att jag kommer få vara lycklig och leva ett rikt liv. Jag vill tro att livet har så mycket mer att ge mig. "When you walk trough hell, keep walking" skrev en vän till mig, och det ligger så mycket i det! Jag ska bara ta mig igenom, det finns ju egentligen inget annat alternativ. Men just nu hade jag bara behövt en stor kram!

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback