Trött och frusen...

Har inget vettigt att skriva ikväll.. Känner mig trött, frusen och ganska nere just nu. Dagen har väl egentligen varit okej, men det är något inom mig som gnager. Orkar inte möta det eller ta tag i det idag. Är så trött på att känna efter, att bearbeta och att gräva i det. Vet att det är det jag måste för att komma vidare. Att älta saker och verkligen arbeta igenom mina känslor, upplevelser och tankar en gång för alla. Men idag är jag inte stark nog. Idag orkar jag inte. Hade bara velat ha någon nära. Få krypa upp i någons famn, bli omfamnad, strykt över håret och bara få höra orden "allt kommer bli bra". 

Klart att allt kommer bli bra.. Eller hur? Måste bara tro på det! 

Ska sova nu.. Blir nog ytterligare en natt med min elektriska värmefilt. Imorse var det 16 grader hemma hos mig, alldeles för kallt, nu är det nästan 18.. Ser verkligen (inte) fram emot denna vintern som jag hört ska bli den kallaste på 50 år!!!  

God natt! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback