Första veckan avklarad..

.. Trots att denna veckan varit en dag kortare än normala arbetsveckor är jag helt slut. Höll på att somna idag på jobbet efter att vi hade ätit lunch. Kunde liksom inte hålla ögonen öppna! Men som tur är fick jag gå hem tidigt och nu är jag hemma och tänkte ta en powernap i soffan innan jag ska försöka klura ut vad jag ska göra ikväll. Känner verkligen inte för att sitta hemma i soffan själv. Det är liksom ingen bra idé när det gäller mig just nu, så någonting får det bli!

Det är fruktansvärt jobbigt att vara såhär trött som jag varit denna veckan. Men så är det för det mesta när man varit ledig ett längre tag och ska tillbaka in i sina rutiner igen. Jag hoppas innerligt att det går över snart!

Sitter just nu och beundrar min fina julgran. Vill liksom inte kasta ut den riktigt än fastän man kanske borde. På måndag är det tjugondag knut så tills dess får den i allafall stå kvar. Den barrar ju trots allt inte så mycket än!

Jag har hört att det ska bli kallare. Jag hoppas att det i så fall kan passa på att komma lite snö. Är så trött på detta gråa, regniga, leriga och urtrista väder! Och jag vet att barnen på jobbet har så mycket roligare så fort det kommer lite snö. Det skulle lysa upp tillvaron för många, inte minst mig!

Nä om man skulle ta den där powernapen...

Hoppas ni har en grym fredag!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback