Lång dag...

När man börjar 06.00 och jobbar till 19.30 (trots en liten paus mitt på dagen) blir man ganska trött.. Samtidigt är det så tråkigt att gå och lägga sig direkt när man kommer hem för då känns det ju som att man inte gjort något annat än att jobba (vilket man i och för sig inte har då). Fastnade hur som helst framför tv:n. Men tyvärr har jag inte så många roliga kanaler och det var verkligen ingenting som var värt att titta på. kopplade in datorn och klämde några avsnitt av That's 70's show istället. Har börjat småtitta lite på den efter många år och måste ändå säga att det är humor! Nostalgi och humor.

Helgen gick ganska fort som vanligt. I fredags och igår (söndag) var jag domare på vår miniortävling i ishallen. Ganska kul att se de små isprinssessorna/-prinsarna försöka sig på både det ena och de andra och man kan nästan minnas hur det var när man själv tävlade sina första tävlingar i början av 90-talet.

I lördags var vi ett gäng och åkte skridskor på heden och sedan blev det mycket slappishäng i soffan innan lite kvällsmat hos Johanna och Oscar. Go dag.

Igår när jag kom hem från ishallen orkade jag inte göra någonting. Ville helst bara krypa ner i soffan och stanna där. Tog mig i allafall i kragen och tog bort min julgran. Tänkte kasta ut den, men sedan tänkte jag att jag lika gärna kunde utnyttja min öppna spis så det slutade med att jag eldade upp hela granen. Det brann rätt bra. På kvällen fick jag lite oväntat men väldigt uppskattat besök av min fina vän Malin. Är så otroligt glad över mina fina vänner som verkligen, verkligen bryr sig om mig. Mer än vad jag faktiskt trodde att de gjorde!

Nu ska jag nog försöka sova. Får se hur det går, men det hade verkligen varit välbehövligt med många sköna timmars sömn!

God natt
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback