små steg...

Ibland orkar man bara tänka kortsiktigt. Ta en dag i taget och gå med små, små steg framåt. Den senaste tiden har energin i princip bara räckt till att tänka en dag framåt vilket kan vara okej i perioder. Förutom trötthet och brist på energi har dagarna toppats med huvudvärk. Känns härligt. NOT!

Har i alla fall tagit ett steg i rätt riktning denna veckan. Ett ganska stort steg för mig och förhoppningsvis kan det leda till något positivt. Nu hoppas jag bara att jag klarar av att ta resterande steg vilka kommer vara många och tunga.. men med goda vänner vid min sida hoppas jag att jag ska klara av det.

Nu har det kommit massor med snö. Jag gillar snö, dels eftersom det underlättar så mycket på jobbet då barnen verkligen blir så mycket gladare. Men också för att allt blir mycket ljusare och vackrare.

Imorgon blir det premiärskridskoåkning på sjön. Ska bli mysigt att åka utomhus tillsammans med Malin bl.a. Hoppas bara att isen håller :S

Ikväll slappar jag ensam i soffan med en påse chips. Orkade inte direkt hitta på något ikväll. Ska nog dra mig mot sängen snart!

Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback