Umgås med mig själv!

Att lära mig umgås med mig själv har jag försökt många gånger. Är tyvärr inte jättebra på det men ibland har man ju inget val liksom. Trots att jag vet att jag har vänner som bryr sig och som tycker om mig så är ensamheten det som är värst. En av mina största rädslor är att bli ensam i livet utan en egen familj att dela livet med.

Idag efter jobbet har jag bara varit hemma. Frostat ur frysen då det äntligen (!) är minusgrader och eldat min första brasa i min öppna spis. Har väl haft en ganska mysig eftermiddag/kväll hitills, men tyvärr har jag svårt att koppla av helt och känna frid i själen. För många tankar som snurrar i huvudet och en jobbig klump i magen som bara inte vill försvinna.

Nu blir det till att slappa lite i soffan innan det är dags att sova. Upp tidigt imorgon och jag hoppas innerligt att jag ska få sova gott så att denna trötthet vill försvinna någon gång!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback