Föräldramöte-check!

Så var vårterminens föräldramöte avklarat. Denna gången gjorde vi på ett lite annorlunda sätt och lät även barnen vara med. Barnen fungerade som föräldrarnas guide på förskolan. Föräldramötena brukar ju ändå handla om vad vi gör på förskolan osv.. och nu fick föräldrarna istället uppleva det. Vi lekte lekar, hade sångsamling med fruktstund och pysslade tillsammans. Mycket uppskattat av barnen och föräldrarna. Vi hade dessutom lagt fram lite material, styrdokument och annat som föräldrarna kunde titta i, och så fanns det ju tid för att faktiskt hinna svara på frågor och diskutera saker som man inte alltid hinner när föräldrarna lämnar och hämtar.

Idag har jag dessvärre inte hunnit med så mycket mer än att vara på jobbet. Kom hem vid 20.00 och slängde mig på soffan. Ska snart förflytta mig till sängen då jag börjar 06.00 imorgon bitti och verkligen behöver sova. Känner att jag börjar bli lite krasslig igen men hoppas verkligen att det går över fort. Imorgon är det i allafall fredag. Ska bli skönt att få sluta tidigt och jag hoppas att helgen bjuder på något kul.

Har också haft en helt galen träningsvärk efter första springrundan för året. Har nog aldrig i hela mitt liv haft sådan hemsk träningsvärk. Helt galet.. kan knappt gå i trappan eller ens sätta mig på toaletten!!! Hoppas det blir lite bättre imorgon.. idag var dag 2 och den brukar ju vara värst..

Nu: SÄNGEN!!
God natt alla fina!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback