Mars!

Så var det första mars. Tiden bara rinner iväg. Den senaste veckan har varit riktigt jobbig. Både på personligt plan men även på jobbet. I måndags undrade jag hur jag överhuvudtaget skulle ta mig igenom veckan och då den toppades med förkylning ville jag bara ge upp.. Men denna veckan är över och jag har klarat den bättre än förväntat tack vare två olika faktorer. För det första har våren hängt i luften, Solen har letat sig fram och fåglarna kvittrat utanför mitt fönster på morgonen vilket gjort det lite lättare att stiga upp på morgonen. För det andra så har jag haft fantastiskt stöd av mina underbara vänner som verkligen fått mig att känna mig extra älskad denna veckan. uppskattar det så enormt mycket!

Jag känner för att göra om lite här hemma. Behöver lite inspiration och har idag ägnat hela förmiddagen åt att leta inredningsbilder på pinterest och diverse olika bloggar. Har några få ideer som jag får se om de blir verklighet. Längtar så till den dagen jag har ett eget hus att inreda samt massor av pengar så att jag kan köpa de möbler jag vill ha. Är ju inte ens säkert att den dagen någonsin kommer men drömma kan man ju..
Skulle också behöva köpa lite nya växter till mina fönster, gärna lättskötta för jag är expert på att glömma vattningen..

Har också suttit och läst en del artiklar på facebook idag. Det finns så många saker som gör mig upprörd och ibland undrar jag hur folk tänker. Och då menar jag även många av mina egna facebookvänner där jag ibland kan känna att människosynen är så långt ifrån min människosyn att jag bara vill spy. De flesta håller ju med om att alla människor har lika värde, men väldigt många lever inte som de tror vilket gör mig besviken.

Nu ska jag försöka ta tag i tvätthögen och städa lite här hemma. Hoppas ni får en fin lördag!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback