En deppig dag

I natt sov jag inte mycket alls. Drömde en mardröm som gjorde att jag vaknade helt kallsvettig. Skakade och grät och kunde inte hålla ångesten borta och sedan var det helt omöjligt att somna om igen. Tänker inte berätta vad jag drömde här. Det blir liksom lite för privat (även om jag är väldigt öppen i denna blogg). Men jag önskar ingen annan att känna så som jag gjorde i natt. 

Idag har jag känt mig väldigt ledsen hela dagen. Och dessutom har jag haft huvudvärk idag igen vilket har gjort att jag varit extra känslig. Jag har aldrig haft migrän tidigare. Men jag tror att jag varit på gränsen till migrän de senaste två dagarna. Huvudvärk (mest på ena sidan), ljuskänslighet och lite lätt illamående. Men det har inte riktigt slagit till ordentligt än, vilket jag innerligt hoppas på att det inte gör. 

Idag efter jobbet har jag tvättat, växlat pengar och börjat packa inför London. På onsdag drar vi. Jag var väldigt taggad förra veckan, men känner att jag har tappat det lite. Ska jag vara ärlig känns det lite jobbigt att åka iväg. Men det är väl mina känslor som bara spökar lite med mig. Det kommer säkert bli jättekul när vi väl är där! 

Nu ska jag sova! Imorgon blir en lång dag! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback