Irriterad

Just nu känner jag att jag mest går runt och irriterar mig på saker hela tiden. Jag irriterar mig på människor runt omkring mig, jag irriterar mig på barnen på mitt jobb, jag irriterar mig på katterna hemma, på reklamen på tv, på andra bilister, på kassörskan på ICA osv.. Jag irriterar mig till och med på mina närmsta vänner och för att inte tala om hur mycket jag irriterar mig på mig själv! Och jag fattar att problemet ligger hos mig, att jag måste jobba med att ha tålamod med saker och acceptera andra människor som de är. Jag vet inte varför denna irritation blivit så stark det senaste och jag tycker det är väldigt svårt att veta hur jag ska hantera den och jobba med den. Men jag vill inte gå runt och vara en surkärring, vilket jag känner att jag är just nu. 

Nu ska jag i allafall sova och hoppas på att jag känner mig mindre irriterad och någorlunda pigg imorgon på jobbet. Har haft på gränsen till migrän nästan hela dagen idag så jag hoppas även på att huvudvärken är borta tills imorgon! 

God natt! Sara ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback