Sisterhood

Gårdagens Sisterhood var helt fantastiskt. Så bra budskap från Julie Galanti om hur våra tankar formar våra liv och det kändes som att hon talade rakt till mig! Jag vet att jag har mycket att jobba med och det senaste har det gått väldigt segt, men jag är trött på att låta mitt förflutna definiera mig och min framtid. Jag vill verkligen fortsätta framåt och så småningom komma ur det här. Jag kände att jag fick ny energi igår. Energi att orka fortsätta kämpa. För hur mycket jag än önskar det så är kampen inte över än. Men jag ska vinna!  Jag har fått tillbaka lite av hoppet och kämparglöden. Och tävlingsmänniskan som alltid funnits inom mig har tagit sig upp till ytan igen. 

Jag är så tacksam att jag har världens bästa hejarklack som hejar fram mig och hjälper mig igenom. Mina vänner betyder ALLT och trots att jag tvivlar ibland så har de bevisat gång på gång att de finns där för mig och att de inte lämnar mig. Jag hade aldrig varit där jag är utan dem och jag önskar att jag kunde visa min tacksamhet till dem ännu mer. Ni vet vilka ni är! 

Idag har det varit en lång dag med APT och utvecklingssamtal på jobbet. Var hemma vid halv åtta och har inte direkt orkat göra något speciellt när jag kom hem. Ska dricka lite te för att sedan dra mig till sängs. Imorgon är det fredag och jag ska träffa min Hannamupp <3 

God natt! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback