Sjuk igen.. :/

Så har man gått och blivit sjuk igen, lagom till helgen. Jag som nästan aldrig brukar bli sjuk har nu blivit det tre gånger denna våren. Vad händer? Visserligen har jag varit väldigt stressad det senaste. Det har varit mycket på jobbet, mycket i privatlivet och dessutom kämpar jag dagligen med min depression. Men jag brukar ändå ha ett bra immunförsvar och klara mig bra från sjukdom. 

I övrigt har veckan gått upp och ner som vanligt. I måndags hade jag en riktigt härlig ledig vårdag med underbara vänner. Promenad på stan med Mia och Monika och sedan mysigt häng med Imsens och Larssons. Resten av veckan har jag jobbat. I onsdags var jag dessutom på musikalen Kristina från Duvemåla på Operan med några goa vänner. Den var riktigt, riktigt bra! Idag när jag kom hem från jobbet kände jag mig som sagt krasslig igen. Blir en kväll i soffan och hoppas på att jag känner mig bättre imorgon! 

Hoppas ni får en bra fredagkväll! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback