Sovmorgon!

Ligger fortfarande kvar i sängen och lyssnar på fåglarna utanför fönstret. Idag var det välbehövligt att få sova ut ordentligt då hela veckan och även helgen har gått i ett. Jag orkar inte köra på på samma sätt längre som jag gjorde för några år sedan. Kanske är det åldern som tar ut sin rätt, eller så beror det på att jag numera måste få tid för att stanna upp och bearbeta alla tankar och känslor som snurrar inom mig och som jag tidigare bara tryckt undan. Hursomhelst så känner jag mig mer och mer tillfreds med dessa stunder då jag är bara med mig själv. Jag har verkligen fått öva på att umgås med mig själv utan att få panik varje gång och det går bättre och bättre. Och det handlar väl om att lära sig att älska sig själv och ta hand om sig själv för att orka leva livet. 

Idag ska jag in till kyrkan kl 16.00 och jag ser fram emot det. Söndagar är bästa dagen på hela veckan då jag får träffa min "storfamilj"! Men först ska jag städa, tvätta och fixa med lite saker här hemma. 

Ha en härlig söndag! 

Sara ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback