Våren

Jag älskar att våren är här. Allting är ljusare och det som legat gömt under vintern spirar upp och får nytt liv. Den senaste veckan har jag känt mig gladare än på länge och det är helt fantastiskt. Men jag hoppas ändå att det inte bara är på grund av solen och grönskan som jag känner att jag just nu mår bättre. Jag vill inte att mitt mående ska vara så beroende av väder och årstid. 

Jag vågar inte riktigt hoppas på den där "lyckliga framtiden" av rädslan för att bli besviken igen, men jag försöker blicka framåt, ta en dag i taget och vara tacksam för alla bra dagar jag får. 

Jag önskar att mitt liv vore lite som våren. Att det skulle få börja spira och att jag skulle få blomma ut ordentligt. Jag önskar och längtar men vågar inte riktigt tro att det skulle kunna hända mig. Jag är otroligt tacksam över att jag har vänner som tror åt mig. 

Nu ska jag sova efter en tolv timmars arbetsdag. Imorgon bitti ringer klockan 05.00, tjoho! 

God natt!
Sara❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback