Mitt jobb är fantastiskt men..

Efter att ha jobbat tre veckor sedan semestern är jag helt slut! Det har minst sagt varit slitiga veckor med inskolningar och många nya små barn. Men det har också varit fantastiska veckor då barnen ger så mycket glädje! Jag känner verkligen att jag är på rätt plats. Jag älskar barn och skulle inte kunna tänka mig en vardag utan dem! Barn är så kloka och så kärleksfulla, de får mig att växa som människa och de utmanar mig i mitt tålamod och mina tankar kring relationer med andra människor. Ingen dag är den andre lik på mitt jobb och varje dag händer det så mycket! 

Men trots att jag verkligen älskar mitt jobb så är det väldigt skönt med fredag och helg. Att få återhämta sig en aning och slippa allt ansvar som jobbet innebär. Just nu ligger jag på soffan och känner mig halvdöd. Ska nog ta mig en powernap innan det är dags att ta tag i mitt stökiga hem. Ikväll vet jag inte vad som händer, är mest sugen på en myskväll med någon bra film och lite godis! 

Hoppas ni får en Härlig helg! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback