Några få dagar kvar..

Ja nu är det bara några få dagar kvar av 2015. Jag kan inte påstå att jag längtar efter det nya året. På något sätt sätter jag alltid en press på mig själv om att jag ska se till att nästa år blir bättre än föregående osv.. Men jag blir bara besviken varje gång. Jag vill så gärna kunna lämna all skit som snurrar i mitt huvud i 2015. Men det försökte jag göra 2014 också.. Och 2013, 2012, 2011 och 2010 osv.. Ändå följer det alltid med. Jag är så trött på att må såhär. 

Jag vill bara må bra. Men jag har inte riktigt tro för det, då jag tycks se ett mönster som bara upprepar sig gång på gång.. Visst kan jag leva med mina känslor och tankar. Och visst kan jag, trots mitt mående, göra roliga saker. Men jag vill bara känna mig fri. Slippa gå igenom allt gång på gång. Slippa mörkret som hänger över mig. Slippa alla vakna nätter, all ångest och alla negativa tankar. 

Jag behöver en rejäl push framåt. Jag vet inte vad den ska komma ifrån men min allra största bön är att bara få känna att jag tar ett rejält kliv framåt. Och att jag får ett nytt hopp om en ljus framtid! Nu ska jag försöka sova. Känns som att det kommer bli en lång natt.. 

God natt alla fina! 
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback