2014

2014 har gått fort. Det har som sagt gått väldigt mycket upp och ner, men jag tänkte försöka starta året med ett positivt inlägg och nämna de bra sakerna som har hänt. En höjdpunkt under våren var Colour Conference i London. Så härligt att få åka iväg tillsammans med 50 andra tjejer från kyrkan och shoppa, äta gott, lyssna på bra undervisning och lovsjunga Gud.

I juni fyllde jag 29 och det firades med kalas i dagarna två. Sedan var det sommar och det blev den varmaste och soligaste sommaren på många år. Vi firade midsommar ute på Styrsö vilket var jättemysigt. Sedan var vi några stycken som åkte ut på Hönökonferensen och solade och badade. Riktigt härliga dagar. Jag har gått på tre bröllop varav ett där jag var brudtärna. Så fantastiskt med bröllop och kärlek. Sedan har det blivit många slappa dagar vid havet med sol och bad. Men det absolut största som har hänt är att jag blivit moster till underbara lilla Alice. Att en liten bebis kan stjäla ens hjärta så mycket är helt otroligt.

Under hösten har jag tagit tag i mycket saker när det gäller mig själv och min hälsa och jag känner att jag gjort en del framsteg på det personliga planet. December månad var full av julmys, julkonserter och gemenskap och jag har nästan svårt att ta in hur underbara vänner jag har. Nyårsafton firades i Connect Church med en nyårsfest tillsammans med över 100 pers. Mycket party, god mat och härlig stämning. Kunde inte firat in det nya året på en bättre plats.

Nu ska jag försöka blicka in i 2015 med förväntan och tro på ett bra år. Jag hoppas innerligt att detta ska bli ett bra år och jag börjar med att dra till Stockholm på konferens tillsammans med ett härligt gäng från kyrkan.

Gott nytt år till er alla!

Sara ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback