Lite uppåt i tillvaron...

Varje dag utan ångest är en gåva från himmelen. Är så tacksam för den senaste veckan. Har haft riktigt sköna dagar. Inte tänkt speciellt mycket utan bara levt. Andats. Har även känt mig piggare och gladare och har sovit ganska bra om nätterna. Ångesten har hållit sig på avstånd och jag har känt ett hopp om en ljus framtid. Att det bästa faktiskt ligger framför! Jag ber innerligt att detta ska hålla i sig. Att jag så småningom ska glömma av hur det känns att falla så djupt som jag har gjort och att jag ska glömma rädslorna och oron som ibland framkallar ångesten. Det hade varit så underbart!

Är så tacksam för mina vänner. Jag har skrivit det tusen gånger, men det kan inte uttryckas nog många gånger hur tacksam jag är. Jag vågar nog nästan påstå att jag har mina vänner att tacka för att jag lever idag. Och det är stort! Jag önskar att jag någon dag får betyda lika mycket för någon annan som mina vänner har betytt för mig!

Nu ska jag njuta av en kväll framför brasan. Finns inget mysigare än att elda i den öppna spisen och krypa upp i soffan. Lyxigt att kunna göra det.

Ha en go kväll!
Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback