Helgen..

Spenderade helgen i Stockholm på konferensen Revival Nights i Hillsong Church. Så bra undervisning, härlig lovsång och go gemenskap. Var inte så sugen på att åka från början och hade mina dippar under helgen som vanligt. Men ju mer helgen gick, ju gladare var jag att jag åkte med. Fick med mig så mycket hem och känner mig peppad på att blicka framåt in i 2015 med förväntan och tacksamhet för vad Gud ska göra i mitt liv.  

Mitt känsloliv är som den vildaste berg och dalbanan och jag blir verkligen inte klok på mig själv. Ena dagen (eller ena timmen också för den delen) känns allting hur bra som helst och på bara en sekund kan det förändras till världens ångestattack. Det är det som är det svåra att hantera, för känslorna kommer oftast som en bomb som exploderar i mitt inre. Därför får ni ursäkta om mina inlägg här och överallt annars i sociala medier också pendlar väldigt mycket mellan positivt och negativt. Jag ska försöka hålla mig till det positiva då det är mest attraktivt. Men jag vet hur jag själv fungerar. När allting stormar måste jag bara få ut det ibland och genom att dela med mig av det och lufta det lite så brukar det kännas aningen bättre. 

Hur som helst så var helgen i Stockholm grym. Tänkte dela lite av det jag fick med mig någon dag framöver. Nu ärjag  alldeles för trött och behöver verkligen sova. Imorgon börjar allvaret igen. Har ändå saknat mina små gullepluttar På jobbet ganska mycket måste jag erkänna! 

God natt!

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback